Reklamacje

Reklamacje i zwroty

 

Reklamacje


Uszkodzona przesyłka – Przed odebraniem przesyłki prosimy o sprawdzenie czy
nie została ona uszkodzona w dostawie! W przypadku stwierdzenia
niezgodności – konieczne jest sporządzenie protokołu szkody w obecności
kuriera. ( UWAGA! Protokół szkody to podstawa późniejszej reklamacji!)
Niezwłocznie poinformuj o tym sprzedawcę dzwoniąc na nr telefonu:
504 197 052 bądź wysyłając maila na adres: biuro@dekoratornia.com.pl 


Inne reklamacje - prosimy kierować na adres mailowy biuro@dekoratornia.com.pl
W treści maila prosimy o podanie przyczyny reklamacji oraz przesłanie skanu
dowodu zakupu ( paragon/faktura). W odpowiedzi zwrotnej otrzymają Państwo
szczegółową instrukcję odnośnie wysyłki towaru.
Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni. O wyniku postępowania
reklamacyjnego poinformujemy Państwa telefonicznie bądź mailowo.


Wymiany
Nie wymieniamy towaru, natomiast istnieje możliwość zwrotu (instrukcja
poniżej) i ponownego zakupu towaru, którym są Państwo zainteresowani ( np.
mniejszy/większy rozmiar tego samego produktu)


Zwroty
W ciągu 14 dni od otrzymania towaru mają Państwo prawo do odstąpienia od
umowy i zwrotu produktu według ogólnych przepisów dotyczących zawierania
umów na odległość. Natomiast zwracany produkt nie może nosić śladów
użytkowania, musi być kompletny i w stanie niezmienionym ( posiadającym
metkę ).
Aby dokonać zwrotu prosimy o kontakt mailowy na adres: biuro@dekoratornia.com.pl, z
informacją, iż chcą Państwo dokonać zwrotu. W załączniku prosimy o przesłanie
dowodu zakupu (paragon/faktura). W odpowiedzi otrzymają Państwo
szczegółowe informacje na temat wysyłki towaru i dalszego postępowania.
Zwroty rozpatrywane są w terminie 14 dni ( od daty wpłynięcia zwrotu tj.
dostarczenia towaru do sprzedawcy z kompletem dokumentów).

O pozytywnym bądź negatywnym rozpatrzeniu zostaną Państwo
poinformowani mailowo bądź telefonicznie.
Jeśli Twój zwrot zostanie odrzucony ( np. uszkodzony, niekompletny towar,
noszący ślady użytkowania) – w ciągu 7 dni towar zostanie odesłany na adres
zwrotny.


UWAGA!
Nie przyjmujemy paczek za pobraniem, gdzie nadawca przerzuca koszt dostawy
na odbiorcę. Wszelkie kwestie finansowe dotyczące zwrotów realizujemy
przelewem na numer konta podany w protokole zwrotu.

 

Formularz Reklamacji Towarów
  •  

Wyrażam zgodę na otrzymywanie newslettera

Oprogramowanie sklepu internetowego Sellingo.pl